Gezonde Leefstijl Op School heeft nu ook eigen webshop

Vier thema's

De website www.gezondeleefstijlopschool.nl heeft nu ook een webshop. De webshop heeft vier thema’s: Sport & Bewegen, Voeding, Welbevinden en Cursussen & Events.

Bij Sport & Bewegen gaat het van buitenspelen tot gymles. Bewegen neemt een steeds belangrijkere plaats in binnen het onderwijs. Of het nu gaat om een schoolplein dat uitnodigt tot veelzijdig bewegen, bewegend leren, beweegtussendoortjes of een uitdagende gymles. In deze categorie vind je lesmaterialen, boeken en publicaties om je professionaliteit te verhogen en lekker te bewegen met je leerlingen of studenten.

Bij Voeding gaat het van moestuin tot hamburgerproject. Leren wat gezonde voeding is, waar je eten vandaan komt en leren een gezonde maaltijd te bereiden zijn belangrijke lessen om een gezonde basis te ontwikkelen. Hier vind je materialen die je daarbij kunnen helpen.

Bij Welbevinden draait het erom dat kinderen lekker in hun vel zitten. Als kinderen zich veilig voelen, lekker in hun vel zitten en goed uitgerust zijn, zijn hun leerprestaties ook beter. In deze categorie vind je materialen die je daarbij kunnen helpen.

Jaarlijks organiseert Glos Educatief in samenwerking met haar partner Arko Sports Media studiereizen en kennissessies voor professionals werkzaam binnen de sectoren onderwijs en gezondheid. Professionals die hun kennis willen actualiseren en/of vergroten hebben bij Cursussen & Events de keuze uit een aanbod van trainingen, live sessies, workshops en (internationale) studiereizen. Bij alle bijeenkomsten staat het bespreken van actuele inhoud op (een specifiek deel van) het vakgebied centraal.

De komende periode wordt de webshop regelmatig aangevuld met nieuwe producten. Houd de webshop daarom goed in de gaten!