Win big bag speelzand voor Modderdag

Aanmelden kan tot 6 juni

Op 28 juni vindt ModderDag 2019 plaats. Het bedrijf Zandcompleet is opnieuw partner van de dag. Daarom stelt het twee maal een big bag speelzand beschikbaar voor scholen, kinderdagverblijven en buurtverenigingen.

Wie in aanmerking wil komen, moet naar de Facebookpagina van ModderDag gaan en onder het bericht aangeven waarom ze de big bag willen winnen. Inzenden kan tot 6 juni.

Zandcompleet brengt de big bag bij de twee gelukkige winnaars langs in de week voor ModderDag.

Over ModderDag

In 2018 organiseerden 2.620 kinderopvanglocaties, basisscholen en openbare plekken activiteiten in en rond modder voor ruim 130.000 kinderen.

Tijdens ModderDag ontdekken kinderen wat modder is, hoe je er mee kunt spelen en wat de verbinding met de aarde voor hen betekent. Honderdduizenden kinderen in binnen- en buitenland zijn tegelijkertijd actief bezig met natuur.

Hoe werkt ModderDag?

ModderDag organiseer je zelf. Als school, gastouder, kinderdagverblijf, BSO, bezoekerscentrum: iedereen die het spelen van kinderen in de natuur belangrijk vindt kan zich aansluiten bij ModderDag en zelf iets organiseren. Je kan jouw activiteit aanmelden via deze website. IVN plaatst alle deelnemende locaties op een kaart. Aanmelden is belangrijk om landelijk de impact van deze dag te meten en laten zien.