Derde subsidieronde Jong Leren Eten start op 1 september

Bestemd voor PO, VO en MBO - schooljaar 2020/2021

Met als motto ‘Lekker naar buiten!’ kunnen alle scholen in het primair onderwijs, voortgezet onderwijs en het middelbaar beroepsonderwijs vanaf 1 september subsidie aanvragen voor drie activiteiten: moestuinieren, koken of een excursie of gastles op het gebied van voeding.

Met deze tegemoetkoming in de kosten voor het schooljaar 2020/2021 wil het programma Jong Leren Eten (JLE) PO VO en MBO scholen stimuleren om kinderen en jongeren in aanraking te laten komen met informatie en activiteiten over voeding. Daarmee leren zij op een praktische manier gezonde en duurzame keuzes maken. Aan de subsidieregeling zijn voorwaarden verbonden.

Elk schooljaar is er 630.000 Euro beschikbaar. Daarvoor kunnen minimaal 315 subsidieaanvragen gehonoreerd worden. Per schoollocatie kan maximaal 2.000 Euro aangevraagd worden. Het aanvraagproces verloopt via www.mijngezondeschool.nl van Gezonde School.

Selecteer hieronder jouw doelgroep voor verdere instructies om subsidie aan te vragen:

Kijk voor inspiratie over voeding ook in de webshop van Gezonde Leefstijl Op School: https://www.shopgezondeleefstijlopschool.nl/voeding/