Panel Gezonde School zoekt onderwijsprofessionals uit po, vo, mbo en so

Gezonde School zoekt nieuwe leden voor het Panel Gezonde School. Ben jij leraar, mentor, directeur, zorgcoördinator, intern begeleider of een andere onderwijsprofessional in het primair-, speciaal-, voortgezet- en middelbaar beroepsonderwijs of mbo? En wil jij ongeveer drie keer per jaar jouw ervaringen en kennis delen over Gezonde School via een online vragenlijst? Meld je dan nu aan.

Diverse onderwerpen zullen aan bod komen. Bijvoorbeeld: wat heb jij nodig om blijvend aan de slag te gaan met Gezonde School? Wat verwacht je van de Gezonde School-adviseur? Hoe kunnen we het verlengen van themacertificaten vereenvoudigen? Aan wat voor soort scholingen heb jij behoefte? En op welke manier werk jij aan het thema Welbevinden of Slaap?

Waarom zou je meedoen?

Je kunt jouw ervaringen delen, je stem laten horen en meedenken over onderwerpen binnen Gezonde School. Bovendien ben je op de hoogte van ontwikkelingen binnen het programma Gezonde School. Kortom, met jouw hulp kan Gezonde School het programma Gezonde School verbeteren en nog beter laten aansluiten bij de praktijk!

Wat wordt er van je verwacht?

Ongeveer drie keer per jaar stuurt Gezonde School een online vragenlijst. Het invullen kost hooguit 15 minuten en is geheel vrijblijvend. Alle gegevens worden strikt vertrouwelijk behandeld.

Wil je graag meedenken met het panel Gezonde School? Schrijf je dan hier in.