Webtalkshow Rookvrij schoolplein

Hoe zorg je voor een rookvrij schoolterrein en hoe past dit in de bredere beweging naar een rookvrije generatie? Daarover vertelden ervaringsdeskundigen van gemeenten en uit het onderwijs in de webtalkshow ‘Rookvrij’ van het RIVM op 20 april. Zo’n 90 professionals werkzaam bij gemeenten, GGD’s en het onderwijs volgden het online vraaggesprek en kregen antwoord op hun vragen.

In de webtalkshow ‘Rookvrij’ interviewde Marcel Brosens, namens het RIVM, vijf gasten over hun ervaringen met het werken aan rookvrije schoolterreinen en een rookvrije generatie.

• Angela Ouwehand, adjunctdirecteur Sint-Bernardusschool, Haarlem (po)
  • Johan Veenstra, nu directeur a.i. Groen van Prinsterer (po), voorheen Comenius College, Hilversum (vo)
  • Joke Hengefeld, rector Koningin Wilhelmina College, Culemborg (vo)
  • Kees van Veldhuizen, beleidsadviseur, gemeente Rotterdam
  • Lida Samson, adviseur publieke gezondheid, GGD Kennemerland

Webinar ‘Rookvrij’ terugkijken

Heb je het webinar gemist? Klik dan op de link Go to webinar en je kunt de webinar ‘Rookvrij’ terugkijken. Je krijgt een scherm te zien waarin gevraagd wordt je naam en e-mailadres in te vullen en op de knop ‘register’ te klikken.