Edson da Graça praat in Social Talk over schulden

Bij Social Talk wordt er elke week gesproken met bekende artiesten over onderwerpen waar men niet snel over praat. Social Talk is gemaakt met jongeren en voor jongeren. In de negende aflevering was Edson da Graça te gast. Hij praatte over schulden.

Edson da Graça is een Nederlands stand-up comedian, presentator en acteur. Hij is wekelijks te zien op TV als presentator van Willem Wever en zal de komende weken vaak op TV te zien zijn bij het programma: De verraders.

Het gesprek met Edson da Graça ging over schulden en hoe kom je eruit. De grootste tip van Edson is voor mensen in schulden: Durf hulp te zoeken. Een uitspraak van Edson is: “Zorg voor de juiste mensen om je heen die je omhoog helpen en je toejuichen zoals men bij baby’s doen.”

De aflevering met Edson da Graça is hier terug te kijken.

Inmiddels zijn er acht afleveringen van Social Talk geweest:

1. Aflevering 1 met Naaz. Onderwerp: depressieve gevoelens. Bekijk hier de uitzending.
  2. Aflevering 2 met Tally. Onderwerp: ongezonde liefdesrelaties en mishandeling. Bekijk hier de uitzending.
  3. Aflevering 3 met SXTEEN. Onderwerp: schulden. Bekijk hier de uitzending.
  4. Aflevering 4 met Twan Ray. Onderwerp: angst. Bekijk hier de uitzending.
  5. Aflevering 5 met Corleone. Onderwerp: verkeerde vrienden en verleidingen van drank en drugs. Bekijk hier de uitzending.
  6. Aflevering 6 met Jandino. Onderwerp: toekomstperspectief. Bekijk hier de uitzending.
  7. Aflevering 7 met vloggers van BENR. Onderwerp: omgaan met ernstige ziekte in de familie en zelfacceptatie. Bekijk hier de uitzending.
  8. Aflevering 8 met Shirma Rouse. Onderwerp: omgaan met eenzaamheid en onzekerheid. Bekijk hier de uitzending.