Webinar Werken aan welbevinden en het NPO – een goed begin!

7 september 2021

Wilt u het Nationaal Programma Onderwijs inzetten om aan het welbevinden van leerlingen of studenten te werken? Vraagt u zich af hoe u daar met de NPO-menukaart praktische invulling aan geeft? Gezonde School helpt u graag verder tijdens de webinar Werken aan welbevinden en het NPO – een goed begin! De webinar vindt plaats op 7 september, van 15.30 tot 17.00 uur.

Tijdens de webinar krijgt u praktische tips om direct mee aan de slag te gaan. Ook als het gaat om een goede samenwerking tussen scholen in het primair onderwijs, speciaal onderwijs , voortgezet onderwijs en middelbaar beroepsonderwijs en gemeente en zorg. Handig dus, als u op uw school op een duurzame manier wilt werken aan het thema Welbevinden. Of als u scholen hierbij wilt helpen. In het aanmeldformulier kunt u aangeven op welke vragen u antwoord wilt krijgen.

Deze webinar organiseert Gezonde School in samenwerking met het NCJ en het NJi. Heeft u vragen over de webinar, stel ze dan via info@gezondeschool.nl. Vermeld daarbij als onderwerp ‘webinar Welbevinden NPO’.