Breng je online les in beweging!

Wat gaan we doen?

Jij mag tijdens de workshops even kind zijn van jouw groep, hoe leuk is dat! We laten je proeven aan verschillende actieve werkvormen. En omdat je na afloop alles terug kunt vinden in een speciaal lesblok in Wieblie, exclusief toegankelijk voor deelnemers aan de workshop, kun je helemaal losgaan!

• Actieve werkvormen, vakoverstijgend toepasbaar
  • Gekoppeld aan leerdoelen, inclusief duidelijke instructie en werkbladen
  • Energizers
  • Direct toepasbare opdrachten voor zowel onder-, midden- als bovenbouw
  • Het platform Wieblie. Mocht je na afloop van de workshop lid willen worden van Wieblie dan krijg je het bedrag van de workshop terug. Dit wordt verrekend met je abonnement. Je betaalt dan €19,95 in plaats van €29,95 voor een jaar lang toegang tot álle lessen in Wieblie!

Geef je hier op voor de workshop van 27 januari, 15.00-15.45.

Geef je hier op voor de workshop van 3 februari, 15.00-15.45.