Vierde Week van de Motoriek

6 t/m 9 november 2023

Van 6 tot en met 9 november vindt de vierde editie van de Week van de Motoriek plaats. Het thema is dit jaar: Stimuleer een leven lang sporten en bewegen. De kick off dit jaar is de Week van de Motoriek: Live! Met dit evenement op 6 november in HAL22, Utrecht, krijgen beleidsmakers of -adviseurs, of dat nu vanuit de gemeente, kinderopvang, het onderwijs, of de zorgsector is, handvatten om sport en bewegen een vaste plek in het beleid te geven.

Vervolg rest van de week

Van dinsdag 7 tot en met donderdag 9 november verschuift de focus naar de praktijk en vinden een zevental webinars plaats. Zo staat 7 november in het teken van de verschillende levensfases, staat op 8 november de leefomgeving centraal en wordt 9 november afgesloten met het thema kansengelijkheid. De webinars bieden verdieping en een praktische vertaalslag en zijn voor iedereen die zich inzet voor beweegstimulering in sport en bewegen, van jong tot oud. Bekijk hier het overzicht van alle webinars.

Sprekers

Tijdens de week zal een breed scala aan sprekers de revue passeren, van ervaringsdeskundigen tot aan wetenschappers en professionals uit de praktijk. Onder leiding van Suse van Kleef die de hele week begeleidt, zowel het live event als de webinars, gaan zij het gesprek met elkaar aan of geven ze nuttige tips en tricks. Bekijk hier het overzicht van alle sprekers.

Promotiekit

Organisaties die de Week van de Motoriek omarmen om zo hun eigen aanbod onder de aandacht te brengen kunnen de promotiekit downloaden. De promotiekit is voor alle organisaties die inzetten op sport en bewegen en bevat handige materialen, zoals een persbericht, logo, foto en social media posts. De promotiekit is om zoveel mogelijk mensen te stimuleren een leven lang te sporten en bewegen.

Aanmelden voor de Week van de Motoriek: Live! kan hier.