Week van de Motoriek: 1 tot en met 5 november 2021

Voor alle professionals die zich inspannen voor meer en vaardiger sporten en bewegen

De Week van de Motoriek vindt dit jaar plaats van maandag 1 tot en met 5 november 2021 met het thema ‘Meer én beter bewegen voor de jeugd’. De voorbereidingen zijn in volle gang en het belooft een inspirerende week te worden voor iedereen die zich inzet voor vaardig worden in sport en bewegen van jeugd met leeftijd van 0 tot 24 jaar.

De Week van de Motoriek is interessant voor professionals vanuit praktijk, beleid en onderzoek in de sectoren sport en bewegen, onderwijs, zorg en welzijn, kinderopvang en gemeente. Kenniscentrum Sport & Bewegen organiseert de Week van de Motoriek samen met het Ministerie van VWS, NOC*NSF, Mulier Instituut, KVLO, Wij Buurtsportcoaches, Lectoratenplatform en de VSG.

Wist je dat alle sessies van de Week van de Motoriek 2020 zijn gebundeld in een digitaal magazine? Meer aandacht vragen voor het nut en belang van Breed Motorische Ontwikkeling (BMO) was in 2020 het thema.

Meldt u hier aan voor de Week van de Motoriek 2021.