Zeventiende Nationale Buitenspeeldag op woensdag 12 juni 2024

Jantje Beton en kinderzender Nickelodeon organiseren op woensdag 12 juni de zeventiende editie van de Nationale Buitenspeeldag. Op deze dag wordt van heel Nederland een grote speelplek gemaakt. Jantje Beton en Nickelodeon roepen ouders, buurten, speeltuinen, scholen, BSO’s, jeugdclubs, bedrijven en gemeenten op om speciaal op deze dag een buitenspeelactiviteit te organiseren. Inmiddels zijn er al 262 activiteiten door heel Nederland.

De drie stappen

Wil je iets organiseren bij jou in de buurt? Leuk! Het is heel simpel. Volg deze stappen.

Vind een plek

Wat is nou dé perfecte plek om een Buitenspeeldag te organiseren in jouw buurt. Dat weet jij het beste. De speeltuin, een rustige straat of toch het schoolplein van die ene school…

Trommel de buurt op

Zodra je de plek voor de Buitenspeeldag hebt gevonden, is het tijd om de buurt op te trommelen voor de Buitenspeeldag 2024. Dus… vertel erover op school, de sportvereniging of aan alle buren om zoveel mogelijk mensen enthousiast te maken. Welke activiteit ga je organiseren?

Meld je aan

Hoe leuk is het als jouw Buitenspeeldag activiteit op de website komt te staan? Extra aandacht voor jouw toffe activiteit! Het enige waar je daarvoor hoeft te doen is deze hier te aanmelden!

&t=1s