House of Esports zoekt gemotiveerde vakdocenten en assistenten met passie voor gamen

House of Esports is een sport en onderwijsinstelling in Rotterdam, waar gamen, lichamelijke opvoeding, talentontwikkeling en esports samen komen. House of Esports organiseert wekelijkse game-middagen en biedt onderwijsprogramma’s aan rondom gaming en lichamelijke opvoeding voor jongeren van 10-18 jaar. Dit jaar start House of Esports onder anderen met een nieuw programma op basisscholen onder de noemer: ‘Gamen in de maatschappij’ en de ‘GameGym’. Hiervoor zoekt House of Esports per direct vakdocenten en assistenten voor afwisselend 3-9 uur per week.

Gamen in de maatschappij

In 18 lessen werken leerlingen aan hun spelbeheersing, tactische ontwikkeling en sociale vaardigheden. In onze programma’s staan gamen en spelen altijd centraal. Een les zal dan ook voor het overgrote deel bestaan uit samen gamen. Vanuit deze basis behandelt Gamen in de maatschappij leerdoelen omtrent sociale interacties, sportiviteit, zelfregulatie, tactiek/strategisch inzicht e.d.

GameGym

House of Esportswil het team ook versterken met sportdocenten, specifiek voor het programma ‘GameGym’. In GameGym spelen kinderen een fysieke vertaling van o.a. Fortnite in een gymzaal. Lichamelijke opvoeding, sportiviteit en het stimuleren van de eigen fantasie staan hierbij voorop.

Bouw met ons mee, Join the team!

House of Esports wil een hecht team samenstellen met freelance docenten die op oproepbasis meewerken en mee ontwikkelen aan de verschillende programma’s. Een sterk team dat met House of Esports wil meegroeien en essentieel wordt in het bouwen aan een inspirerende en educatieve omgeving voor jong gamend Rotterdam.

Ben je enthousiast geworden, wil je instappen en met ons meegroeien? Stuur ons een mailtje, dan nemen we z.s.m. contact met je op!

Mailen kan naar: info@houseofesports.nl

Graag in je e-mail vermelden:

• Naam
  • Telefoonnr.
  • Woonplaats
  • Studie
  • Korte motivatie waarom je reageert?
  • Doelgroep waar je de meeste ervaring mee hebt
  • Ideale doelgroep, dit kunnen er natuurlijk ook meerdere zijn of zelfs ;)
  • Vanaf wanneer ben je beschikbaar?