Online congres Gezonde School NEXT

Werken aan een gezonde leefstijl op school. Hoe doe je dat, juist in deze tijd van de coronapandemie waarbij een gezonde leefstijl van leerlingen, studenten en medewerkers extra aandacht vraagt? Dat komt aan de orde tijdens het online congres Gezonde School NEXT op 31 maart.

Volgens de Gezonde School is de uitdaging om mee te bewegen met veranderende omstandigheden. Het online congres Gezonde School NEXT heeft een plenair programma, waarin aandacht wordt besteed aan actualiteiten. Daarnaast kan elke deelnemer drie workshops naar keuze bijwonen. Er is ook een online informatiemarkt waar Gezonde School-activiteiten worden gepresenteerd. Gezonde School organiseert deze middag voor iedereen die in, op of rond school werkt aan een gezonde leefstijl voor leerlingen, studenten en medewerkers. Dus ook betrokkenen van kennis- en thema-instituten, opdrachtgevers, JOGG regisseurs, Makelaars Jong Leren Eten en Buurtsportcoaches.

Aanmelden voor Gezonde School NEXT kan hier.