Wieblie: een spiksplinternieuw platform voor Bewegend Leren, ook voor thuis!

Tafeltjes oefenen op de trap of woordjes zoeken in alle hoeken van het huis. Wieblie maakt van schooltaken leuke beweegspelletjes en zorgt ervoor dat leren echt niet alleen maar zittend aan de keukentafel hoeft. Wieblie is gemaakt voor het onderwijs, maar in deze periode uitermate geschikt voor al die ouders die de onverwachte carrièreswitch tot juf of meester hebben gemaakt. Wieblie is gedurende de schoolsluiting GRATIS toegankelijk voor iedereen. Wieblie maakt leren leuk!

Wieblie is opgericht door Yolanda van Hoorn, die eerder al Zit met Pit! ontwikkelde. Ze werkt samen met Juf Manon de Boer-Janissen, leerkracht groep 1-2 op BS Heuvelrijk in Gerwen, en Marlène Jonkers, grafisch vormgever.

Functies Wieblie

• Kant en klare lessen in een duidelijk overzicht per kernvak, inclusief werkbladen.
  • Zoekfunctie.
  • Een forum met aparte tijdlijnen voor zowel onderbouw, middenbouw als bovenbouw.
  • Deel jouw ideeën in het forum. Mag wel, hoeft niet.
  • Maak een groep voor jouw school en chat een-op-een met je collega’s.
  • Ontvang wekelijks een update in je mailbox met de nieuwste lessen.

• Je krijgt direct je inloggegevens per mail toegestuurd.
  • Na afloop van de gratis periode betaal je €29,95 per account per jaar.
  • Je account wordt níet automatisch omgezet. Je ontvangt tegen die tijd een mail waarin je jouw account desgewenst zelf kunt omzetten in een betaald abonnement. Of niet.
  • Voor scholen komen er aantrekkelijke groepskortingen. Heeft jouw school interesse? Laat een vraag achter via het contactformulier!
  • Inschrijven kan hier.