Bijeenkomsten GGD GHOR over nieuwe kwaliteitseisen kinderopvang

Meer dan 1.500 mensen op 8 bijeenkomsten

De afgelopen weken maakte GGD GHOR Nederland een rondgang door Nederland. Tijdens acht bijeenkomsten vertelden ze over het toezicht op de nieuwe kwaliteitseisen voor kinderopvangorganisaties in 2019 en 2023. Ze gingen onder meer in op de eerste ervaringen met toezicht op de BKR en de pedagogisch beleidsmedewerker.

Alle kinderopvangorganisaties zijn per brief uitgenodigd voor deze bijeenkomsten. De opkomst was groot, meer dan 1.500 mensen kwamen naar Assen, Duiven, Nieuwegein, Roosendaal, Alkmaar, Dordrecht en Roermond.

Door de overweldigende opkomst en vele verzoeken om extra bijeenkomsten, organiseert GGD GHOR aanvullende bijeenkomsten in juni. Wil je alvast weten waarover ze het gaan hebben, bekijk dan hier hun presentatie.