Gratis webinar Gezond eten voor kinderen in basisschoolleeftijd

1 november 20.00-21.30

Op maandag 1 november van 20.00 tot 21.30 uur organiseert het Voedingscentrum een gratis webinar voor ouders van kinderen in de basisschoolleeftijd (tussen de 4 en 12 jaar). Het webinar is ook interessant voor onderwijsprofessionals die op de basisschool bezig zijn met het onderwerp Gezonde Voeding.

Hoe ga je als ouder om met snoep en snacks? Wat zijn gezonde tussendoortjes en maaltijden voor je kind? Hoe voorkom je strijd aan tafel? Expert Voeding en Gezondheid Iris Groenenberg en opvoedkundige en kinderpsycholoog Tischa Neve beantwoorden deze en andere vragen tijdens het webinar.

Aanmelden kan hier.

Poster gezonde broodtrommel

Hoe kan een gezonde broodtrommel eruitzien? Speciaal voor ouders van kinderen in de basisschoolleeftijd hebben wij de nieuwe poster ‘Gezonde broodtrommels’ ontwikkeld om hen inspiratie te bieden. Hang de poster op in de wachtkamer van het consultatiebureau of in de basisscholen waar jij komt. Je bestelt de poster nu tot 1 november helemaal gratis in de Voedingscentrum webshop.