Nieuwe buitenlesideeën gezocht voor online database

Initiatief van Jantje Beton en IVN

Geef jij wel eens buitenles en heb je lessen die je wel wilt delen met andere leerkrachten? Word dan onderdeel van het Buitenles-ontwikkelteam en help Jantje Beton en IVN de verzameling buitenlessen nog groter te maken. Dit schooljaar start Team Nationale Buitenlesdag een digitale database op waar allerlei buitenlessen beschikbaar komen.

Er is ook ruimte om via eenvoudige video’s leuke lesideeën te delen. Op deze manier laat je direct in de praktijk met jouw klas de lesopzet zien. De les(sen) maak je gewoon zelf op school of thuis en mag je digitaal opsturen. Als dank voor jouw buitenles(sen) krijg je een mooi buitenlespakket cadeau.

Wil jij tussen december 2019 en 14 februari 2020, helpen om de database te vullen en/of video’s te maken? Laat het voor 1 december weten via het formulier. Na 1 december ontvang je van Team Nationale Buitenlesdag (Wilma Nugteren en Vivian van Deel) meer informatie over het maken en aanleveren van jouw les.