Docenten gezocht om nieuw vmbo lesmateriaal van Charge Your Brainzzz door te nemen

11-14 juli 2023

Ben of ken jij een (vmbo-) docent die bereid is om het plan voor het nieuwe vmbo lesmateriaal van Charge Your Brainzzz te beoordelen op korte termijn? Dan komen wij graag in contact!

Voor de slaapinterventie Charge Your Brainzzz is er door de VU met leerlingen, ouders en docenten in co-creatie een nieuw lespakket ontwikkeld. Voordat we in het nieuwe schooljaar een pilot gaan houden op verschillende vmbo-scholen willen we het plan voor het materiaal nog een keer doornemen met docenten.

• Het duurt een uurtje en kan online
  • Als dank krijg je een cadeaubon van €25 euro
  • Het vindt plaats in de periode: 11 t/m 14 juli

Dus... vind je het leuk om ons te helpen, mail dan naar danique.heemskerk@vu.nl.

Dominique Heemskerk is promovenda Charge Your Brainzzz 2.0 aan de Vrije Universiteit Amsterdam, Universiteit van Amsterdam & GGD Amsterdam, Faculteit der Bètawetenschappen, afdeling Gezondheidswetenschappen.

Lees ook: vmbo-scholieren slapen te weinig