Charge Your Brainzzz 2.0: samen werken aan de doorontwikkeling van het lespakket!

Hersenstichting en Glos Educatief zoeken VMBO-T docenten voor brainstorm op 18 mei

Het lespakket Charge Your Brainzzz is samen met de Hersenstichting en GLOS Educatief opgezet om de slaapgezondheid van jongeren op het voortgezet onderwijs te verbeteren. Gezonde slaap is essentieel voor deze doelgroep en draagt bij aan een betere fysieke en mentale gezondheid. Om het lespakket nog effectiever te maken wordt er gewerkt aan een doorontwikkeling. Voor deze doorontwikkeling zijn de Hersenstichting en GLOS Educatief op zoek naar VMBO-T docenten die hierover mee willen denken. Op deze manier willen ze ervoor zorgen dat het lespakket goed aansluit op het onderwijs.

Wat gaan we doen?

Middels een online brainstorm sessie gaan we nadenken over hoe we het lespakket kunnen verbeteren: Wat kunnen we aan het huidige lespakket verbeteren? Was het makkelijk uit te voeren? Wat vond u van de vormgeving van het lespakket? Waar zou een lespakket over slaap aan moeten voldoen? Stel u voor dat u het helemaal zelf mag invullen; hoe zou het ideale lespakket er dan uit moeten zien?

Doet u mee met de ontwikkeling van dit lespakket?

Wilt u bijdragen aan de slaapgezondheid van jongeren en vindt u het leuk om samen met ons het lespakket te verbeteren? Bent u een docent op het VMBO-T en heeft u ervaring met lespakket Charge Your Brainzzz? Dan kunt u zich aanmelden via onderstaand mailadres. Als dank ontvangt u een cadeaubon ter waarde van 25 euro.

Deelname en meer informatie

De brainstorm zal plaatsvinden op dinsdag 18 mei om 19:30-21:00 uur. Voor deelname en/of vragen kunt u contact opnemen met Leony Wijntjes | Email: l.h.wijntjes@student.vu.nl.