Postermateriaal met belangrijkste richtlijnen heropening beschikbaar voor VO-scholen

Het ministerie van OCW heeft een aantal posters ontworpen waarop de belangrijkste voorschriften en adviezen uit het protocol ‘Opstart voortgezet onderwijs’ worden uitgelicht. De posters kunnen helpen deze richtlijnen extra onder de aandacht te brengen bij leerlingen en personeel, en zo bijdragen aan een goede en veilige heropening vanaf 2 juni.

Scholen kunnen de bestanden downloaden en uitprinten, en ophangen bij de ingangen, de leslokalen of op het schoolterrein.

Daarnaast zijn ook twee bestanden beschikbaar voor berichtgeving via de beeldkrant: de poster 'Regels in onze school' (staand) en de poster 'Regels in onze school' (liggend).

De posters zullen ook vertaald worden in het Engels en Arabisch; deze varianten worden zo snel mogelijk opgeleverd.