Social Talk – Praten over onderwerpen waar je niet snel over praat

Bij Social Talk wordt er elke week gesproken met bekende artiesten over onderwerpen waar men niet snel over praat. Zo wordt er onder andere gesproken over onderwerpen zoals depressieve gedachtes, ongezonde liefdesrelaties, schulden, angst en verkeerde vrienden. Social Talk is gemaakt met jongeren en voor jongeren. Inmiddels zijn er 7 afleveringen gemaakt. In de laatste aflevering waren de twee vloggers van BENR te gast.

Bij deze online talkshow, in de vorm van een livestream, komen elke week artiesten langs om inspiratie te bieden aan jongeren die door de coronamaatregelen weinig perspectief meer hebben. Het concept is dat de artiest praat en optreedt tijdens de livestream.

Inmiddels zijn er zeven afleveringen geweest:

Aflevering 1 met Naaz. Onderwerp: depressieve gevoelens. Bekijk hier de uitzending.

Aflevering 2 met Tally. Onderwerp: ongezonde liefdesrelaties en mishandeling. Bekijk hier de uitzending.

Aflevering 3 met SXTEEN. Onderwerp: schulden. Bekijk hier de uitzending.

Aflevering 4 met Twan Ray. Onderwerp: angst. Bekijk hier de uitzending.

Aflevering 5 met Corleone. Onderwerp: verkeerde vrienden en verleidingen van drank en drugs. Bekijk hier de uitzending.

Aflevering 6 met Jandino. Onderwerp: toekomstperspectief. Bekijk hier de uitzending.

Afgelopen vrijdag 12 februari waren in aflevering 7 de twee bekende vloggers van BENR te gast bij een nieuwe editie van Social Talk. Hierin werd onder anderen gesproken over: hoe om te gaan met ernstige ziekte in je familie en het onderwerp: zelfacceptatie. De aflevering is hier terug te kijken.

Meer informatie over Social Talk is te vinden op: www.social-talk.nl