Special Heroes zoekt crewmembers voor ‘Vita On Tour Voetbal Battle’

Leerlingen enthousiasmeren in het speciaal onderwijs

De Stichting Special Heroes Nederland zoekt studenten voor meerdere dagen in de week die ‘on tour’ gaan met mascotte Vita, en het opblaasbare voetbaldoel van Special Heroes om leerlingen in het speciaal onderwijs te enthousiasmeren en deel te laten nemen aan de ‘Vita On Tour Voetbal Battle’ voor alle Special Heroes scholen in Nederland.

Wat ga je doen?

Je maakt deel uit van het ‘Vita On Tour Voetbal Battle’-team dat in de periode februari-mei 2021 60-80 speciaal onderwijs scholen gaat bezoeken met de Special Heroes mascotte Vita, een opblaasbaar voetbaldoel en een start/finish boog. Op het schoolplein (gymzaal) wordt de voetbalarena opgebouwd en vijf leerlingen vertegenwoordigen hun school in een ‘on tour’ competitie door zo veel mogelijk punten te behalen met het schieten op het voetbaldoel. Per school wordt door het team een leuke vlog gemaakt van de school en de battle. Deze vlog/video wordt door een teammember bewerkt en gedeeld via de social mediakanalen van Special Heroes. Elke school wordt via de video op social media uitgedaagd om de hoogste score te verbeteren of om zo hoog mogelijk te eindigen in de online ranglijst die elke keer aan het eind van de vlog/video zichtbaar is.

Als member van de ‘Vita On Tour Voetbal Battle’ is het aan jou om, in samenwerking met de projectleider Events, regionaal projectleiders en team communicatie van Special Heroes Nederland, het evenement op de school vorm te geven. Jij gaat ervoor zorgen dat de ‘Vita On Tour Voetbal Battle’ een vet event wordt voor de kinderen en jongeren op het schoolplein en viral gaat op socials. Dat betekent ook dat je kritisch mag kijken naar de huidige opzet/content. Jij hebt daarom geen blad voor de mond en kijkt altijd waar en hoe we ons concept/content kunnen verbeteren. Met jouw sportieve creativiteit breng jij ons event to the next level.

Solliciteren

Ben jij de perfecte kandidaat voor deze top stageopdracht en voldoe je aan de wensen van Special Heroes? Laat dit dan weten aan projectleider Events Oscar Elsinga, via oelsinga@specialheroes.nl.

Over Special Heroes

Stichting Special Heroes Nederland maakt zich sterk voor de sociale, mentale en fysieke ontwikkeling van mensen met een beperking door een gezonde en actieve leefstijl te stimuleren en een zo groot en breed mogelijk aanbod te creëren op de gebieden sport en bewegen, kunst en cultuur, werk en participatie en voeding en gezondheid.