Als onderwijsprofessional in gesprek over armoede

13 februari, 13 maart en 10 april

Steeds meer gezinnen hebben geldproblemen. Maar hoe herken je de signalen van armoede bij kinderen en gezinnen op jouw school? En wat kun je vervolgens als professional voor hen betekenen? Het NJi organiseert voor professionals in het onderwijs een online gesprek over armoede.

Het gesprek gaat over hoe scholen gezinnen in armoede kunnen ondersteunen. En welke signalen laten zien dat er mogelijk geldproblemen zijn. Samen zoeken we naar goede voorbeelden, inspiratie en handvatten.

Om een goed gesprek te hebben is er plaats voor maximaal twintig personen.

De online sessies zijn op 13 februari, 13 maart en 10 april om 15.30 uur. Bij het aanmelden moeten deelnemers aangeven of in het po of vo werken en of ze al vragen, voorbeelden of tips hebben over het ondersteunen van gezinnen in armoede.

Na je aanmelding ontvang je een link naar de online sessie.