Inschrijving EU-Schoolfruit 2022-2023 is geopend!

Inschrijven kan tot en met 22 mei

Alle basisscholen en scholen voor (voortgezet) speciaal onderwijs kunnen zich van 9 mei t/m 22 mei 2022 inschrijven voor het EU-Schoolfruit- en groenteprogramma 2022-2023! EU-Schoolfruit stimuleert kinderen samen in de klas fruit en groente te eten. Ongeveer 3000 scholen ontvangen 20 weken lang iedere week 3 porties groente en fruit voor alle leerlingen. En dat helemaal gratis dankzij financiering van de Europese Unie.

De inschrijfperiode is vervroegd ten opzicht van eerdere jaren. Hierdoor kunnen de groente- en fruitleveringen direct na de zomervakantie beginnen. De leveringen lopen van 5 september 2022 t/m 10 februari 2023. Daarna kunnen scholen zelf door met het stimuleren van het eten van fruit en groente op school. Op www.wijkiezengroenteenfruit.nu vindt u een stappenplan om u hiermee op weg te helpen.

Bent u geïnteresseerd? Lees meer op Inschrijven 2022-2023 - EU Schoolfruit en schrijf uw school in!