Maak een Koningsmatch

Samenwerking tussen basisschool en sportvereniging/sportaanbieder bij Koningsspelen

Op vrijdag 17 april 2020 vindt de achtste editie van de Koningsspelen plaats. Wil je als school hulp bij de organisatie van de Koningsspelen 2020? Misschien kan een sportvereniging of sportaanbieder bij je in de buurt helpen.

De Koningsmatch is een samenwerking tussen een basisschool en een sportvereniging/sportaanbieder om het sportieve gedeelte van de Koningsspelen vorm te geven. De sportvereniging/sportaanbieder kan dit doen door het geven van een clinic, het beschikbaar stellen van de accommodatie of door het leveren van vrijwilligers.

Wat zijn de voordelen?

• Ondersteuning bij het actieve gedeelte van de Koningsspelen.
  • Gelegenheid om kinderen kennis te laten maken met de sportvereniging(en) in de buurt.
  • Eenvoudige manier om een duurzame relatie op te bouwen met sportaanbieders in de omgeving.

Hoe werkt het?

• Schrijf je hier in voor de Koningsspelen 2020.
  • Kies voor de optie 'Ik wil een clinic'.
  • Op je persoonlijke pagina ziet u vervolgens een overzicht van de verenigingen in de buurt die een sportactiviteit willen organiseren tijdens de Koningsspelen.
  • Je kunt nu eenvoudig contact opnemen met een of meerdere van deze sportvereniging(en).

Voor meer informatie: www.koningsspelen.nl