Onderzoek lesprogramma’s voor bewegingsonderwijs

Vragenlijst Mulier Instituut

Werkt u op een basisschool en heeft u interesse in lesprogramma’s voor het bewegingsonderwijs? Vul dan de korte vragenlijst van het Mulier Instituut in!

Het Mulier Instituut is benieuwd welke factoren de aanschaf van een lesprogramma beïnvloeden. Met lesprogramma’s bedoelt het Mulier Instituut een losse uitgewerkte lessenreeks gericht op een bepaald bewegingsthema of op een van de leerlijnen bewegingsonderwijs. Het Mulier Instituut bedoelt geen methode voor het bewegingsonderwijs. Met deze informatie kan het Mulier Instituut programmaontwikkelaars helpen programma’s zo goed mogelijk aan de wensen van de gebruikers te laten voldoen. Het invullen van het onderzoek duurt maximaal vijf minuten.

Vragen over het onderzoek? Neem dan contact op met Maxine de Jonge via m.dejonge@mulierinstituut.nl