Verkeersdoolhof 2020 Etten-Leur succesvol verlopen

Voor de basisscholen is samen met de gemeente Etten-Leur onlangs in het park Hooghuis het Verkeersdoolhof georganiseerd. Met de toepassing van strenge Corona-maatregelen is het toch gelukt om het verkeersdoolhof te organiseren.

Het Verkeersdoolhof is de voorbereiding voor het praktisch verkeersexamen in het voorjaar van 2021. Aan het doolhof is deelgenomen door de groepen 7 van Etten-Leurse basisscholen. Alles bijeen ging het om circa 350 leerlingen. Studenten van de opleiding onderwijsassistent van het Curio-college hielpen mee met de organisatie. Eerst is gekeken of de fietsen van de leerlingen in orde zijn. De leerlingen volgden de juiste weg aan de hand van het toepassen van de verkeersborden en verkeersregels.