Partnerbijeenkomst Smaaklessen en EU-Schoolfruit

Op donderdag 6 juni vindt in gebouw 104 van de Wageningen University & Research van 13.30-17.30 een partnerbijeenkomst plaats over Smaaklessen en EU-Schoolfruit.

Tijdens deze interactieve middag worden deelnemers bijgepraat over de laatste ontwikkelingen van team Smaaklessen & EU-Schoolfruit. Ook wordt tijdens deze middag de allereerste gloednieuwe Smaaklessenmap gepresenteerd en uitgereikt.

Voor de deelnemers zijn er verschillende breakout sessies. Ze krijgen kans om met collega’s uit het werkveld (o.a. JLE-makelaars, Gezonde School-adviseurs, JOGG-regisseurs en IVN/NME-medewerkers) ervaringen uit te wisselen. Op deze manier wordt het een middag vol waardevolle verbindingen en nieuwe inzichten.

Het definitieve programma wordt later bekend gemaakt.

Ben je geïnteresseerd in voedseleducatie en wil je op de hoogte worden gebracht van de laatste ontwikkelingen, meld je dan hier aan!