Virtuele schalenparade op 12 november

Op donderdag 12 november van 13.30-14.00 uur organiseert de Gezonde Schoolkantine van het Voedingscentrum een virtuele schalenparade. Tijdens deze onlinebijeenkomst reikt de Gezonde Schoolkantine de eerste Schoolkantine Schalen van dit schooljaar uit! De Gezonde Schoolkantine zet de scholen in het zonnetje en scholen ontvangen van tevoren een verrassing per post.

Willen jullie ook bij deze bijeenkomst aanwezig zijn? Zo doe je mee:

• Meld je aan door te mailen naar de brigadier uit jouw provincie.
  • Vul de nieuwe Kantinescan in voor dit schooljaar en bekijk of jullie kantine voldoet niveau zilver, goud of ideaal.
  • Voldoe je nog niet aan een niveau? Voer de aanpassingen door. Je kunt hier uiteraard hulp van de brigadier uit jouw provincie bij vragen.
  • Vraag uiterlijk 30 oktober de nieuwe Schoolkantine Schaal aan in de Kantinescan.
  • Voldoe je aan een niveau? Goed nieuws! Je ontvangt van de Gezonde Schoolkantine een uitnodiging voor de virtuele schalenuitreiking. Ook vraagt de Gezonde je dan om een foto op te sturen van de kantine of het team, en natuurlijk het adres waarnaar de Gezonde Schoolkantine de schaal mag opsturen.
  • Tijdens de virtuele schalenparade en later ook in de nieuwsbrief benoemt de Gezonde Schoolkantine alle deelnemende scholen. De Gezonde Schoolkantine vindt het uiteraard ook leuk als jullie een berichtje hieraan wijden, bijvoorbeeld in de nieuwsbrief of op de website van de school.